torsdag 6 juli 2017

Snart hos mig igen

 
Vi hoppas tillbringa mycket tid i vattnet den närmaste tiden!
 
I morgon vid lunchtid när jag har slutat jobba åker jag och hämtar hem mina älsklingar. De var ju i Stockholm förra gången det var mammavecka så jag saknar dem lite extra mycket trots att vi lånade dem lite förra helgen. Men i morgon kommer de hem och då ska de vara hos oss i hela två veckor. Som jag längtar! Sen vet ju jag att vi knappt hinner komma innanför dörren innan någon av oss går i taket och blir sur men sånt är livet. Det ska väl alltid testas lite när man har varit ifrån varandra. Sen är det ju också så att när man har semester så tillbringar man mycket tid med varandra och då slits det alltid lite extra. Jag vet ju det! Men jag längtar ändå efter att få hem mina underbara ungar och att få vara ledig tillsammans med dem.
 
Ikväll är Roy i Göteborg och jobbar. När jag slutar jobba ska jag hämta Dexter, hem och fixa mat, dammsuga, bädda rent åt Tuva och Elliot, tvätta och vattna blommor. Sen ska jag inta ryggläge antingen i sängen eller soffan resten av kvällen. En dag kvar till semester!
 


2 kommentarer:

Therese sa...

Hej älskade vän! Så kul att du uppdaterat 💕Och hoppas du njuter at semester och tid med familjen! Spännande med nytt boende, låter som detta blir toppen. Här har jag snart förbrukat halva semestern men det har regnat p jag varit sjuk så andra halvan får gärna bli bättre! Massa kramar fina du 🌸💕🌸

Days by Johanna sa...

Dags för bloggfest. Kanske är du sugen på komma.
Kika in här för med information!

http://daysbyjohanna.se/2017/july/bloggfest.html