fredag 30 juni 2017

Fredag


Har ju blivit tradition med en sån här bild på skolavslutningen
 
Idag kommer de hem efter en som vanligt fantastisk vecka hos världens bästa mormor och morfar. Finns inga ord som kan beskriva hur glad jag är för att de har en mormor och morfar som vill lägga ner hela sin själ i dem. TACK mamma och pappa!
 
Nu får faktiskt solen ta och hitta fram. Känns som rena rama höstvädret här. I helgen är det Tall ship races i Halmstad och då vill vi ha sol. Ikväll ska Roy och jag gå och titta på Europe, snacka om nostalgi. Jag lyssnade mycket på dem när jag var yngre och jag har sett dem innan. De har en gratis spelning i Halmstad ikväll och jag hoppas att det inte spöregnar. Kan nog bli mycket folk och en härlig stämning.
I morgon ska vi gå och titta på alla fina båtar som är på plats. Det kommer även finnas tivoli och en hel del annat roligt att titta på.
 
Önskar Dig en härlig helg!
 
 


Inga kommentarer: