måndag 19 september 2016

Trött ända in i själen


 
Världens finaste, tokigaste unge!
 
Ni vet den där känslan när man vet att man ska vara ifrån den man älskar i alldeles för många dagar. Den känslan som gör att man inte vill släppa varandra, den som gör att man somnar alldeles för sent för att man ligger och pratar ända in i det sista. Roy har åkt iväg idag igen och igår hade vi båda den känslan av ångest och saknad redan innan vi lämnade varandra och det gjorde att vi sov alldeles för lite i natt.
 
Det har varit en helg med på tok för mycket känslor. Det är tyvärr inget jag kan gå in på närmare men det har varit en tuff helg. Jag hoppas att vi ska ta oss igenom detta tillsammans och att vi ska komma ut på andra sidan starkare än någonsin. Det är så mycket som ska falla på plats och vi har mycket att kämpa för och jag hoppas att vi tar oss igenom detta trots alla hinder på vägen.
 
Ja jag är trött ända in i själen, det har varit på tok för mycket känslostormar i det sista. Nu laddar jag för ännu en vecka utan Roy och jag biter ihop. Som tur är så är det bara Tuva som har träning den här veckan så vi ska nog få vardagen att gå ihop utan allt för mycket stress.
 


3 kommentarer:

Therese sa...

Massor av kärlek och styrkekramar till dig/er!!!! 💕

Popprinsessan sa...

Många kramar till dig fina Tina! Önskar dig lite lugn och ro och harmoni!
Kram

Fröken M sa...

Allt KOMMER ordna sig, det gör det alltid.
Bit ihop liiiite till bara så ska du se att ni snart kommer ut på andra sidan - Starkare och tightare än någonsin, för finns bara VILJAN så klarar man allt !!
Kramar