fredag 2 september 2016

Mitt hjärta brister


 
Den vackraste pojken på jorden har jag fått den stora äran att bli mamma till!
 
Älskade Elliot med det finaste hjärtat. Så känslosam och omtänksam. Du mår så dåligt varje vecka när Du ska lämna din pappa och det gör så ont i mig, mitt hjärta brister varje gång jag ser eller hör hur ledsen Du är. Jag vet att Du har världens bästa pappa och att Du hemma hos honom har din grundtrygghet. Det är där Du har växt upp och det är där Du har ditt rum och större delen utav dina saker. Men jag hoppas att Du känner Dig lika hemma hos mig som hos pappa. Det var aldrig vår mening att såra Dig eller Tuva. Pappa och jag vill bara att Ni ska må bra. Tyvärr så vet jag att skilsmässan ändå har sårat Er men jag blir ändå så glad när Du säger att Du är glad för att Du har fått Roy, Dexter och Cassandra i ditt liv. Mamma älskar Dig mest av allt och jag hoppas Du vet att jag alltid finns här för Dig oavsett vad som än händer.
 


2 kommentarer:

Therese sa...

Åhhh så tufft ❤️ Styrkekramar till er!!! Önskar er en mysig helg vännen. Här har jag kompat ut tidigt och njuter nu av lite ledighet å vila. Kramar

Fröken M sa...

Usch va jobbigt !! Men jag VET att han har det lika bra hos dig darling !
Det är omställningen som är jobbig, men jag är säker på att det kommer kännas bättre för honom med tiden.
Han älskar ju er båda !!
Kram