måndag 22 augusti 2016

Vardag igen


 
Har länge önskat mig den här supersnygga stumpastaken
och i fredags fick jag en ifrån mina älskade föräldrar
 
Ja nu är vardagen igång på riktigt igen. Alla barnen har börjat i skolan och i morse var det premiärtur för Tuva och Elliot med taxi till skolan. Jag var kvar hemma med dem i morse och väntade tillsammans med dem ute på taxin när den kom. Jag hoppas det går bra för dem hem idag också. Om några dagar känner de sig varma i kläderna med taxiåkandet.
 
Vi har haft en väldigt mysig helg tillsammans med mina föräldrar. Tiden tillsammans går alldeles för fort bara. Tuva och Elliot har bestämt tillsammans med mormor och morfar att de ska tillbringa sitt höstlov i Stockholm så om inte annat så ses vi då. Det blir nog att vi kör upp dem den här gången.
 
Ja måndag och vardag igen alltså. Roy är iväg och jag ska försöka hålla tungan rätt i mun för att få det att gå ihop med allt vad vardagen innebär. Känner mig så trött, så trött men det är bara att bita ihop. Jag hoppas innerligt att han jobbar på hemmaplan nästa vecka.
 


2 kommentarer:

Therese sa...

Ja så var det vardag, kan relatera till din trötthet, bara en dag gjord och jag känner mig redan sliten och vill ha helg... Dessutom blev Bogge knuffad av några större barn sin första dag på skolan, inte en ultimat start.,, kram

Popprinsessan sa...

Vilken fin! Du hittar alltid så fina inredningsdetaljer!
Kram