onsdag 24 augusti 2016

Det är bara att bita ihop


 
 
När livet rusar på alldeles för fort och man inte hinner njuta av det man har omkring sig säger kroppen ifrån. Jag har ju varit där innan och har så lätt för att trilla dit gång på gång igen. Att oroa sig, ha dåligt samvete, stressa, inte sova och vända ut och in på sig själv för att andra ska må bra gör att ens eget mående till slut får sig en törn. Men det är bara att bita ihop och kämpa på. Jag har tagit mig igenom det innan så jag kan göra det igen. Det är ju livet som passerar och jag ska inte klaga, det finns alltid de som har det värre. Jag har en man som älskar mig över allt annat och jag har fyra helt fantastiska barn som jag är så grymt stolt över.
 


3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Andas. <3

Evelina sa...

Ta hand om dig! Vet hur lätt de är att trilla dit när man väl varit där.
Men som du skrev till mig, Man får faktiskt gnälla! Och bloggen är ju perfekt när man vill gnälla av sig!
kram

Fröken M sa...

Jag vet precis hur det där är, men jag försöker samtidigt intala mig att om inte jag själv mår bra, kan jag inte helhjärtat få någon annan att glra det heller så ibland måste man bara stanna upp och ANDAS !!
Kram