tisdag 16 augusti 2016

Älskade tös


 
Älskade, vackra tös! Som jag älskar Dig!
 
Fina, fina Tuva som precis som jag tycker att två veckor utan varandra är alldeles för länge. I början av semestern var barnen två veckor i rad hos mig, då valde Elliot att sova hos pappa en natt för att han längtade efter honom. Nu är de mitt inne i en tvåveckorsperiod hos Glenn och då ville Tuva sova hos mig en natt för att hon längtade efter mig. Igår kväll hade vi det supermysigt tillsammans bara hon och jag och i natt har hon sovit i min säng eftersom Roy är iväg och jobbar. I morse när jag skulle åka till jobbet vaknade hon och hon grät hejdlöst när vi sa hej då. Fy fan på ren svenska vad jag hatar detta! Hatar att göra mina barn ledsna och hatar att inte ha dem hos mig hela tiden. Men nu är det så här och vi får bara försöka göra det bästa av situationen. På lördag kommer båda barnen hem igen och sen kör vi på som vanligt med varannan vecka. En vecka i taget utan varandra räcker mer än väl.
 

 

Inga kommentarer: