fredag 19 februari 2016

Världens finaste kille


 
Min älskade, fina Elliot
 
Fina, fina Elliot som hade gjort ett kort till Tuva på alla hjärtans dag: "Grattis på alla hjärtans dag Tuva. Jag älskar dig mer än något annat på jorden, du är mitt liv". Alltså det som dessa två delar tror jag inte någon annan kan förstå. Även fast de ibland bråkar så att det yr om det så vet jag att de älskar varandra så innerligt.
 
Fina, älskade Elliot som gick omkring och suckade där hemma igår.
Jag: Vad är det älskling?
Elliot: Jag hatar torsdagar
Jag: Det gör jag också, i alla fall varannan torsdag
Elliot: Jag hatar alla torsdagar, det är alltid jag som måste lämna någon
 
Älskade ungar! Om Ni bara visste hur ont det gör i mig för att det har blivit så här. Jag önskar ju att Ni skulle slippa flänga varannan vecka, jag önskar att Ni alltid fick ha oss båda samtidigt. Men nu funkade det inte mellan pappa och mig, vi gjorde inte varandra lyckliga. Men Ni ska veta att det är den största sorgen i mitt liv. Jag önskar så klart att jag alltid fick ha Er hos mig, att jag skulle kunna gå in varje kväll och pussa på Er när Ni sover. Jag vill inte missa något i Era liv. Jag känner mig så tom och ledsen när Ni inte är hos mig. Men nu är det som det är så vi får försöka göra det bästa av situationen. Men Ni ska båda veta att jag älskar Er så att det gör ont!
 
 

 
 

1 kommentar:

Therese sa...

Så fin och klok kille du har <3 Underbar! Har själv datorhaveri och mycket med jobbet så mitt bloggsurfande är typ obefintligt, men som sagt - även du finns i mina tankar <3 KRAM