måndag 22 februari 2016

Extratid med de bästa och tacksam


 
Idag blir det extratid med de bästa och mamman njuter!
 
Jag är så tacksam för att Glenn och jag har tagit oss igenom skilsmässan och lyckats behålla vår vänskap. Visst har vi haft våra duster på vägen men i det stora hela så har vi varit vänner. Jag är tacksam för att vi kan prata med varandra och vi båda gör allt för att barnen ska må bra. Jag är glad för att han är lycklig tillsammans med Emelie och jag önskar dem all lycka. Jag tycker det är så skönt att vi kan träffas alla fyra och prata utan att någon har ont av det. I går ringde Glenn och sa att han, Emelie och barnen skulle åka och köra Laserdome och han undrade om Dexter ville följa med. Det tycker jag var stort av honom, han hade ju inte alls behövt ta med honom. Jag är så glad och tacksam för att Tuva och Elliot har fått flera bonussyskon och två vuxna till i deras liv som älskar dem och ger dem trygghet.
 
Nu är det sportlov här i Halmstad och i morgon har Roy inte så mycket att göra på jobbet så han har tagit ledigt. Barnen är egentligen hos Glenn men eftersom han jobbar så hämtar jag Tuva och Elliot på fritids i eftermiddag så att de kan vara hemma med Roy i morgon. Så ikväll blir det extratid med de bästa och jag njuter.
 


3 kommentarer:

Therese sa...

Underbart att barnens bästa är prio, tror det gör alla gott ❤️ Ni är fina allihopa och jag gläds att ni får det att fungera! Kramar i massor!!!

Therese sa...

Tittar in och lämnar en stoooor kram. Hoppad du njuter av livet och har det bra, men saknar allt dig i bloggvärlden ❤️��

kamin sa...

Hej Tina. Härligt, härligt, underbart!