fredag 4 december 2015

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

 
Jag är världens lyckligaste kvinna
 
Min födelsedag igår. Barnen kom och överraskade mig med fina presenter, fick fina blomsterbud av både mamma, pappa och min fina man och han hade även köpt min favoritparfym. Massor av grattis på facebook och sms och detta eskalerade när vi släppte den stora nyheten att vi även förlovade oss igår. TACK för alla gratulationer.
 
Den här mannen gör mig till världens lyckligaste kvinna. Att få höra att han längtar efter att få komma hem, att han vill ha mig i sitt liv för att han tycker jag är äkta, för att han älskar mig. När vi träffades förstod jag ganska fort att förlovning och äktenskap inte är något för honom men han säger att det är först nu tillsammans med mig som han förstår vad kärlek är. Han har aldrig innan blivit älskad så som jag älskar honom. Vi har båda våra brister men vi kompletterar varandra så bra. Jag har aldrig känt mig mer trygg och lugn än jag gör nu.
 
Roy! Jag älskar Dig mer än ord kan beskriva, jag är så tacksam för att jag har Dig i mitt liv. Nu är det på riktigt!
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Grattis till er!<3
Kramar

Therese sa...

Herre gud så rörd jag blir, GRATTIS älskade du!!!! Vilken härlig nyhet <3 Skickar all min kärlek till dig/er och önskar er all lycka, och ett låååååååååååångt liv tillsammans. KRAMAR