fredag 13 november 2015

Tacksam


 
Tack för alla meddelanden, kommentarer och sms. Det visar sig att det är fler som har varit med om samma sak. Ja jag blev livrädd. Jag hann tänka det värsta. Men nu har något hänt, det har blivit vackrare mer att njuta av och gott om tacksamhet. Det har satt perspektiv på livet.
 
Idag blir det pappavecka igen och självklart kommer jag sakna mina älskade barn precis lika mycket som innan men jag känner en sån oerhörd tacksamhet för att jag har dem i mitt liv. Jag är så tacksam för att jag får se dem växa upp. Jag ser fram emot att se dem ta studenten, kanske gifta sig och skaffa barn! Tänk om jag hade missat allt det?
 
Jag är så tacksam för att jag har hittat mannen i mitt liv och att jag får leva med honom och hans barn. Vi har sagt att vi ska bli gamla ihop och det ska vi banne mig bli också. Det finns ingen som får mig att känna som han, han gör mig hel. Han är i mina ögon den vackraste och snällaste mannen på jorden. Nu är det vår tur att vara lyckliga. Att få ge varandra kärlek, skämma bort varandra. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag är så tacksam för att han älskar mig lika mycket tillbaka.
 

3 kommentarer:

Emelie Babunovic sa...

Åh vad härligt Tina ♡ Du är ju så värd att vara lycklig, skönt det orosmoment är över ♡ kram

Tess sa...

Underbart vännen !
Kram fina du

Therese sa...

Men älskade vän!!! Har varit sjuk och off så har läst ikapp nu, och herre gud, måste varit tufft att gå igenom, men så skönt att det var ok och du nu får fira livet <3 KRAMAR i massor!!!