tisdag 10 november 2015

Så mycket känslor och tankar


 
 
Ja det snurrar i mitt huvud. Tankarna är som ett virrvarr där uppe och jag är livrädd. Jag vet att man inte ska måla fan på väggen men ibland är det svårt att stoppa tankarna. Jag har fått en väckarklocka att ta vara på livet och njuta av stunden. Om detta visar sig vara falskt alarm så ska jag bli så mycket bättre på att vara och njuta. Jag ska njuta av mina barn och alla andra som jag älskar som finns här för mig. Jag är så tacksam för mina fina vänner som stöttar och för min underbara familj. Inte minst är jag tacksam för att jag har hittat en man som älskar mig villkorslöst och som jag vet mår lika dåligt som mig just nu. Men vad som än händer så ska vi ta oss igenom det här.
 


3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Oj vännen.. det låter inte alls bra.. Skickar en varm kram till dig och håller tummarna att det är falsklarm för vad det än är! <3

Emelie Babunovic sa...

Men nu blir jag också orolig!! Massa kramar till dig och familjen ♡

Tess sa...

Många kramar!
Från gamla