fredag 9 oktober 2015

Det ligger bakom mig


 
Tänk vilket år jag har bakom mig! Nu i dagarna är det ett år sen Glenn och jag bestämde oss för att skilja oss. Det har varit ett år med så mycket smärta, tårar, ångest, ilska. Så mycket känslor som har gjort så ont. Det har helt klart varit det tuffaste året i mitt liv, men det har också varit det bästa.
Jag har växt otroligt mycket som människa och jag har lärt mig så mycket om mig själv.
 
Jag har träffat världens bästa man, en man som ger mig så mycket. Han älskar mig villkorslöst och han gör mig hel. Han tar ner mig på jorden när jag stirrar upp mig över ingenting, han får mig så lugn och jag har aldrig känt mig så trygg. Vi skrattar tillsammans, vi respekterar varandra, vi finns där för varandra, vi kompletterar varandra, vi älskar passionerat. Jag är så otroligt lycklig tillsammans med honom och tillsammans är vi ett oslagbart team. Jag hoppas att han känner att jag ger honom lika mycket som han ger mig. 
 
Roy: jag älskar dig mer än ord kan beskriva! TACK för att du vill leva Ditt liv med mig!
 
 
 

2 kommentarer:

Carolina sa...

Jag är så glad för din skull - du förtjänar att vara lycklig! <3 KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Oj, har det redan gått 1 år!
Är så glad för din skull att livet vände till det bästa! <3
Kram