fredag 28 augusti 2015

Tack


 
Den vackraste mannen på jorden!
 
Tack för att Du gör mig hel, för att Du får mig att må så bra. Tack för att du inte låter mig komma undan med några känslor, för att Du tvingar mig att prata. Tack för att Du står ut med mitt kontrollbehov och mitt svajande humör. Tack för att du har tagit mina barn till Dig, för att Du älskar dem som om de vore dina. Tack för att Du vill leva ditt liv med mig och tack för all kärlek Du ger mig. Tack för alla skratt vi delar!
 
Jag hoppas Du vet att jag älskar Dig och dina barn av hela mitt hjärta. Att jag är så stolt över Dig för att Du har kommit så långt i ditt liv de sista två åren. Jag hoppas Du vet att jag alltid finns vid din sida och att jag gör allt för att Du ska må bra. Tillsammans är vi det bästa teamet. Jag är inte van att göra allt tillsammans, jag är inte van vid att få så mycket kärlek. Jag vet att jag måste lära mig att ta mer plats men det är lättare sagt än gjort. Du är den vackraste mannen på jorden, så snäll och kärleksfull.
 
Jag ser så mycket fram emot att få börja om på nytt med Dig i vårt gemensamma hem. Det är Du och jag mot världen. Jag älskar dig så att det gör ont!
 


Inga kommentarer: