onsdag 26 augusti 2015

Planer och drömmar


 
Bilden är lånad ifrån Grafitgrå och det är hos dem man kan köpa det superfina bordet
 
Det är inte bara bordet som man kan köpa hos dem utan det mesta på bilden går att köpa ifrån dem. De har ju så mycket snyggt! Jag har kryssljusstakarna som står på bordet, jag har ett plus fast i mindre modell än det som syns på bilden. Bordet! Ja bordet det bara älskar jag och nu vill ju jag så klart ha just ett sånt i vår nya lägenhet. Jag tycker att stolarna på bilden passar så bra till också. Dock är detta äkta Tolixstolar och det kommer det nog tyvärr inte bli till vårt bord men något liknande blir det nog. Eller kanske svarta, eller kanske vita av en helt annan modell... Hm ja just nu har jag mycket planer och drömmar för vårt nya hem. Vi måste köpa en ny soffa också då den vi har idag inte kommer få plats. Det finns alltid saker som man måste köpa nytt när man flyttar och jag som älskar inredning är just nu i himlen när jag planerar och drömmer.
 
Annars är det fullt upp just nu. Förutom middagar och föräldramöten som just nu fyller kalendern så ska det packas och en massa samtal ska ringas för att flytta elabonnemang, bredband osv. Roy ska byta jobb och det kommer nog bli en del resor för honom framöver. Så det ska trixas och fixas med hämtningar och lämningar av barn och allt annat som måste flyta i vardagen. Men vi mår bra mitt i all kaos. Vi ser verkligen fram emot flytten och att få skapa vårt gemensamma hem. Roy ska som sagt byta jobb och jag är så stolt över honom för att han har kommit så långt och för att han känner att han vill gå vidare i livet.
 


3 kommentarer:

Therese sa...

Hej vännen, så spännande att inreda nya gemensamma boendet, ser fram emot bilder vad det lider! :-) Lämnar dig en drös kramar och önskar dig en underbar onsdag <3 KRAM

Popprinsessan sa...

Såå härligt att läsa dina inlägg som sprudlar av glädje! Ska bli spännande att läsa/se hur du tar dig an det nya inredningsprojektet!
Kram

Maria sa...

Så spännande med ny lägenhet & att få inreda helt på nytt!
Kan inte bli annat än bra när det är du som ska göra det ;)
Underbart att du mår bra & fått hitta kärleken igen!!

KRAM KRAM