fredag 7 augusti 2015

Massor av mys


 
Tuva och Elliot myser med finaste kusinen Elis
 
Gissa om Tuva och Elliot blev överraskade igår när mormor och morfar kliver in på badet helt oannonserade. De är egentligen hos Glenn nu men eftersom mormor och morfar kom på ett litet spontanbesök bestämde vi att de skulle vara med oss igår kväll och äta middag och mysa några timmar.
 
Idag slutar jag vid lunch så idag ska jag också låna dem några timmar för att bada och sen ikväll när Roy har slutat jobba åker vi in till stan och myser. Det är någon festival i stan så vi har bland annat lovat barnen att de ska få åka lite karuseller och så ska vi gå och äta något.
 
Första arbetsveckan är snart avklarad och tyvärr så kom ju det fina vädret när vi började jobba men det kan man ju tyvärr inte göra något åt. Jag hoppas att det är fint även i helgen så att vi kan tillbringa några timmar på badet och få lite sol på oss.
 
Annars mår jag BRA! Har faktiskt inte mått så här bra på många många år. Roy får mig att känna mig så lugn. Vi kompletterar varandra så bra och allt flyter bara på. Trots att det ibland är kaos när vi har alla barnen hemma så tar vi oss igenom det med massor av skratt och KÄRLEK! Åh vad mycket kärlek jag får i form av pussar, kramar och fina ord. Jag är verkligen inte bortskämd med det och jag njuter till fullo. Den här mannen får mig verkligen att känna mig hel och jag älskar honom med varenda millimeter av min kropp.
 


3 kommentarer:

Therese sa...

Hej fina du! Ingen fara, tackar för grattiset i efterskott å skickar ett försenat dito till dian fian barn som ju också fyllt år <3 Härligt att läsa att du nu mår BRA och kännner dig lycklig och ÄLSKAD - det är du så värd vännen <3 Önskar dig en fin fredag och trevlig helg! KRAMAR

Therese sa...

Åh vännen jag gläds så med dig ska du veta!!!!! Njut av nuet ❤️ Om morgondagen vet vi ändå inget! Vi är nu snart på väg till stugan för en helg där innan barnen börjar fritids och förskola till veckan. Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Åh, vad mysigt med spontanbesök! :) Blir helt pirrig när du skriver hur bra du mår. Det förtjänar du vännen! <3 Och grattis till samboskapet! KRAM