måndag 10 augusti 2015

Det känns bara så rätt


 
Alltså Ni två! Jag är så glad för att Ni har funnit varandra!
 
Att se Tuva tillsammans med Roy värmer mitt hjärta så mycket. Tuva är inte den som släpper någon inpå livet allt för lätt men med Roy har hon redan från första stund känt sig trygg.
 
Trygghet är något jag också känner tillsammans med honom. Som jag har skrivit innan så är han pusselbiten som fattades i mitt liv.
Allt känns bara så rätt när vi är tillsammans. Det känns så rätt att vi redan har flyttat ihop. Jag vet att många tycker att det är snabbt men jag ser ingen anledning till att vi ska vänta när det känns så bra. Vi vill ju inget annat än att bara vara tillsammans. Jag tänker njuta av detta nu, blir det inte bra så blir det inte bra, då tar vi det då.
 
Sen vet jag att vissa "vänner" även tycker saker om Roys tidigare liv. Jag VET att han har gjort mycket dumt och att han har varit fel ute i livet. Det är inget han hymlar med. Jag har vetat om detta sen första dagen vi träffades och som jag också har skrivit innan så tvekade även jag i början. Men detta är något jag skäms över idag. Alla människor är värda en andra chans och Roy har verkligen kämpat för att ta sig dit han är idag. Jag är så stolt över honom för att han har ändrat sitt liv så som han har gjort. Det finns ingen människa på jorden som har ett så stort hjärta som han. Jag har aldrig känt mig så älskad som jag gör med honom, jag känner mig fullständigt trygg med honom.
 
Den här vackra mannen får mig hel. Den kärleken han överöser mig med har jag aldrig känt innan och jag njuter av varenda puss, kram och smekning. Jag älskar honom med varenda millimeter av min kropp. Jag tänker som sagt njuta av detta nu så får vi se vad framtiden har att erbjuda. Jag hoppas att detta är början på något riktigt stort för jag har aldrig känt mig så här rik på kärlek innan i mitt liv.
 

 
 




5 kommentarer:

Jenny sa...

Lycka till Tina. Massa kramar!

Fröken M sa...

Underbart !! Strunta i vad alla andra tycker - det är NI som ska må bra och jag är så glad för din skull !! kram

Anonym sa...

Hejsan!
Har länge följt din blogg och det är väl på tiden att jag lämnar ett avtryck...ville bara säga att jag beundrar din öppenhet på bloggen och du är en otroligt stark kvinna! Och kärleken är inte indelad i en viss tid när man ska göra olika saker....ex flyttade jag och min man ihop efter 4 månader tillsammans och efter 27 år är vi fortfarande tillsammans! Så "you go girl"!
Du har rätt inställning så låt ingen ta bort den för dig och det är helt rätt att ge folk en andra chans!Skulle det skita sig har du/ni i alla fall gjort ett försök.
Ha det gott!

/Katarina

Therese sa...

❤️ Och magkänsla ska man följa!!! En stor 👊🏻 till vänner som har åsikter, de borde glädjas med dig. Känner du dig älskad och lycklig så ser jag inga problem, go go go!!! 😘

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så glad för din skull! Alla är värda en andra chans. Önskar er all lycka! <3 Kram