fredag 3 juli 2015

Snart semester och saknad

 
 
Klänningen är på och om några timmar är jag redo för after work och semester
 
Ja nu är det bara några timmar kvar tills jag går på semester. Det ska bli så skönt att få vara ledig lite nu. Det har ju varit en ganska så tuff vår så nu behöver jag samla ihop mig och bara njuta.
 
Njuta ordentligt kommer jag göra först på lördag nästa vecka! Då får jag äntligen träffa min älskling igen. I morgon har vi varit ifrån varandra i en vecka och det blir alltså totalt två veckor ifrån varandra innan vi ses igen. Som jag längtar efter honom, det gör ont i varenda millimiter av min kropp. När han ringer och jag får höra hans röst säga att han älskar mig och att han saknar mig så bara smälter jag! Han gör mig verkligen lugn, trygg och lycklig. Längtar efter att få känna hans armar omkring mig, längtar efter hans kyssar och jag längtar efter att få somna och vakna bredvid honom. Jag saknar vår kaos vi har när vi är tillsammans med våra barn. Våra fyra underbara, tokiga barn som har hittat varandra så bra. Nu längtar jag efter att bara få vara tillsammans allihopa och förhoppningsvis njuta av sol, bad, värme och god mat. Men det blir som sagt först nästa helg, det känns långt det men det är bara att bita ihop.
Den som väntar på något gott..... Men innan dess ska ju jag, Veronica och våra barn njuta av en vecka på Öland.
 
 


3 kommentarer:

Emelie sa...

Jag blir lycklig av att läsa denna text <3 Så himla glad för din skull Fina Tina <3

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så skönt med semester! Njut nu allt vad du kan, både av Öland, barn, älskling & massa annat! <3 Kram

Therese sa...

Hopps ni får det underbart på Öland vännen <3 KRAMAR