måndag 13 juli 2015

Pusselbiten som fattades


 
Att barnen älskar honom lika mycket som jag gör känns så klart helt underbart
 
Tänk vilken vändning livet kan ta. För ett år sen idag såg mitt liv helt annorlunda ut än idag. Då hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle sitta där jag sitter idag. För ett halvår sen mådde jag så dåligt och trodde aldrig att jag skulle kunna resa mig igen. Idag mår jag bättre än någonsin och jag är så lycklig. Jag har verkligen hittat min andra hälft, pusselbiten som fattades i mitt liv.
 
 Barnen älskar honom lika mycket som jag gör och hans barn har blivit som syskon för dem och jag har fått fler barn att älska. Det är kaos hemma hos mig eftersom vi är alldeles för många på för liten yta. Våra barn är mer vilda än tama men det gör ingenting. Jag som annars måste ha total kontroll och ordning och reda har aldrig känt mig så lugn som jag gör nu. Det är han som får mig sån, bara hans blotta närvaro får mig att bli lugn.
 
Att få höra honom säga att han älskar mig känns så underbart. Jag blir alldeles knäsvag och varm i hela kroppen. Och ja! Jag älskar honom också! Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag är så tacksam för att vi har hittat varandra. Vi kompletterar varandra så bra, han gör mig hel.
 
 


7 kommentarer:

Carolina sa...

Helt underbar läsning - är så glad för din skull! <3 KRAM

Tjejmorsan sa...

Kärlek Kärlek KÄrlek :) Sååååå ska det vara :)
Underbart att läsa och jag önskar Er all lycka i världen :)
Kram

Victoria sa...

Jag är så glad för din skull :) Jag önskar er all lycka <3

Fnulan sa...

Fäller en lyckotår för dig!

Popprinsessan sa...

<3<3<3

Maria sa...

Helt underbart vännen!!
All lycka till Er <3

KRAM

Therese sa...

❤️❤️❤️❤️❤️ Jag bli innerligt lycklig i själen när jag läser dina ord, du är värd att må bra, vara lycklig och att älska och vara älskad. Kärlek!