lördag 25 juli 2015

GRATTIS


 
Grattis på 8-årsdagen älskade barn!
 
Första födelsedagen som jag inte är med Er på morgonen och det smärtar så klart. Men jag har sjungit för Er i telefon och om några timmar kommer vi till pappa och ska ha kalas för Er.
 
Det är galet hur fort tiden går! Varje år kvällen före Er födelsedag läser jag min förlossningsberättelse och försöker minnas hur det var den natten när Ni föddes. Trots smärtan så är det den mest fantastiska och underbara upplevelse jag någonsin har varit med om.
Nu har det alltså gått 8 år och mycket har ju hänt bara det sista året. Jag hoppas att Ni vet att mamma älskar Er över allt annat och att jag är så otroligt stolt över Er båda två.
 
GRATTIS världens finaste Tuva Gåva och ett lika stort GRATTIS till världens finaste Elliot Einar Tyson.
 
 


Inga kommentarer: