fredag 12 juni 2015

Tre blev till två


 
Som jag älskar dessa två vackra barn
 
Tyvärr missade jag skolavslutningen igår men Glenn var med barnen och det hade varit så fint i kyrkan. Skrev ju igår att barnen har tre veckor kvar på fritids innan de får vara lediga. Men igår hörde min underbara mamma av sig och sa att barnen gärna får stanna hos dem en vecka efter midsommar om de vill. Och gissa om barnen blev överlyckliga när jag frågade dem.
 
Så nästa söndag när jag åker hem ifrån Stockholm stannar barnen kvar en vecka hos mormor och morfar. Mina underbara föräldrar är så snälla att de till och med kör ner barnen åt oss efter en vecka. Har sagt det innan men säger det igen: TUSEN, TUSEN TACK underbara mamma och pappa för att Ni älskar barnen villkorslöst och gör så mycket för dem. En vecka mindre på fritids under sommaren betyder så mycket!
 
 
 

 
 

4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Vilka underbara föräldrar!
Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så skönt för dom att slippa fritids & vara i Sthlm istället! Ha nu en trevlig helg! <3 Kram

Jenny sa...

Underbart att ha föräldrar som ställer upp för sina älskade barbarn och dotter. Kram Tina!

Therese sa...

Men så gulligt <3 Det är ju så värdefullt, barnen får skoj och vara lediga och du som förälder vet att de har det bra, samtidigt som mormor och morfar får rå dem, en riktigt win-win för alla :-) Här var barnen hos farmor och farfar i helgen och var så nöjda med det! Så då passade jag och M på att åka till stugan och bo en natt där själva och fixa allt inför midsommarhelgen då vi alla åker dit! KRAM