torsdag 18 juni 2015

Färdigpackade


 
Det bästa som har hänt mig
 
Alltså dessa två! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dem. Utan dem är jag inte hel.
 
Ja då var vi färdigpackade för resan till Stockholm. Jag tänkte sluta någon timme tidigare idag. Ska hämta barnen på fritids, hämta deras saker hos Glenn, hämta ett paket som förhoppningsvis kommer idag och sen hem och vänta på min vän och hans barn så att vi kan packa in oss och vår packning i bilen tillsammans med dem. De ska upp och fira midsommar på sitt håll så då tänkte vi att vi kan åka tillsammans upp i en bil istället för att köra två bilar upp.
 
Imorgon blir det en lugn midsommar. Det blir mamma, pappa, barnen och jag. På lördag ska jag träffa min barndomsvän och hennes fina lilla Emma som bara är drygt en månad gammal. Någon gång under helgen ska jag även hinna med ett besök hos min bror och hans familj. På söndag åker jag hem igen och barnen stannar alltså kvar hos mormor och morfar i några dagar. Så skönt för dem att slippa fritids nästa vecka. Sen har de bara en vecka kvar innan de får vara lediga i hela sex veckor. Vi får ju verkligen hoppas att vädret blir bättre för denna kyla och regn är ju ingen höjdare.
 
Jag önskar dig en fin midsommar!
 
 
 


3 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas ni får en mysig midsommar i Sthlm! :) Kram

Fröken M sa...

Jag hoppas att ni får en riktigt härlig helg i storstan !!
KRAM

Jenny sa...

Den största kärleken i livet är barnen <3