måndag 1 juni 2015

Bästa vänner


 
Saknar de bästa så att det gör ont när det är pappavecka!
 
Tydligen så var det någon som reagerade på mitt förra inlägg där jag skrev att jag i femton år har trippat på tå för Glenn för att känna av hans humör. Precis som jag skrev i det inlägget så är det inget jag lägger på Glenn utan detta ligger helt och hållet hos mig. JAG är sån som person, jag menade INTE att jag tycker att Glenn har varit elak mot mig under femton år. Detta är min ventil, mitt sätt att bearbeta mina känslor. Har man problem med vad jag skriver här så behöver man inte läsa. Glenn och jag är de bästa vännerna fortfarande och jag kommer aldrig smutskasta honom på något sätt.
 
Att vi är de bästa vännerna blev extra tydligt igår då jag hade en dålig dag. Jag kände mig sviken, ledsen och arg och då var Glenn där och tröstade mig. Det finns ju ingen som känner mig så bra som han gör och just då var det så skönt att få krypa in i hans famn och få känna hans kramar medans jag lät tårarna falla. I lördags var vi tillsammans inne i stan för att titta på Prideparaden. Vi pratade, skojade och skrattade och vi är och kommer alltid vara det bästa teamet när det gäller barnen. Det värmer verkligen mitt hjärta att vi har detta tillsammans. Jag kommer alltid älska honom för att han är världens bästa pappa till mina barn!
 
 
 



1 kommentar:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Härligt att ni står varandra så nära! :)