torsdag 11 juni 2015

Älskade barn


 
Åh vad vi älskar att bli fotade!
 
Älskade barn! Idag slutar ni ettan! Det är helt galet vad tiden går fort! Jag vet att jag tjatar men jag tycker verkligen inte det är längesen Ni var nyfödda! Jag hinner inte med. Samtidigt som det är skönt att Ni har blivit så stora och mer och mer klarar Er själva så gör det ont i mammahjärtat.
 
Det gör också ont i mammahjärtat att jag och pappa har vänt upp och ner på Era liv! Det var ju inte så här det skulle bli. Men jag tror och hoppas verkligen att Ni trots allt mår bra och att Ni vet hur otroligt mycket både jag och pappa älskar Er. För mig är tiden utan Er outhärdlig, det gör ont i hela min kropp när Ni inte är hos mig. Samtidigt som Ni kan driva mig till vansinne när vi är tillsammans.
 
Jag är så stolt över Er! Ni är båda två helt underbara små liv. Tuva som växlar mellan att vara sprudlande glad och skitförbannad.
Du har verkligen skinn på näsan och det är inte mycket som får dig på fall. Men ibland vill även Du vara liten och då kommer du och kryper upp i min famn och säger att du älskar mig. Elliot som alltid vill vara alla till lags. Du är oftast glad men om vi ändrar för mycket på dina rutiner eller om någon gör Dig illa blir du tjurig eller förnärmad. Du är så kärleksfull och kommer titt som tätt med en puss eller en kram.
 
Nu väntar först tre veckor till på fritids innan Ni ska få vara lediga i sex härliga veckor. Jag hoppas att vi ska få en härlig sommar trots att allt inte är som det brukar. Men vi kommer att fira Er 8-årsdag precis som vi brukar med en härlig grillfest tillsammans med hela familjen. 8 år! Nu är vi tillbaka där jag började! Tiden går för fort! Mamma älskar Er till månen och tillbaka!
 


3 kommentarer:

Fröken M sa...

En härlig bild på två underbara ungar !
Men så har dom en helt FANTASTISK mamma också :)
Jag hoppas allt är bra med er vännen !
Kram

Caroline - mamma utomlands sa...

Vilka sötnosar du har!

Caroline - mamma utomlands sa...

Vilka sötnosar du har!