fredag 22 maj 2015

Mammavecka


 
I måndags var jag hemma hos Glenn och stal lite pussar och kramar ifrån de här älskade
 
Fredag idag och trots en trötthet som gör att jag känner mig som hundra år gammal så känns det underbart. Fredag ojämn vecka betyder ju nämligen att jag får tillbaka barnen för en hel veckas mys. Mys blir det så klart ikväll med Tacos och lite annat gott. Om det bara blir vi tre eller om vi får besök vet jag inte, det får tiden utvisa. Vi har inga som helst planer för helgen så vi får väl se vad som händer. Ska i alla fall bli skönt att få vara ledig i två dagar, den här veckan har känts så lång. Nästa vecka ska jag vara ledig på torsdagen eftersom Tuva ska ta bort sitt gips då och så ska vi träffa läkaren som opererade henne.
 
Jag önskar dig en fin helg!
 


2 kommentarer:

Therese sa...

Förstår att fredagen är extra efterlängtad då du får hem barnen <3 Önskar er en mysig helg! KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas ni får en supermysig helg! :)