måndag 4 maj 2015

Det har varit en mysig helg


 
De vackraste!
 
Ännu en helg har passerat och trots tårarna och ångesten som fredagen bar med sig så har helgen varit helt fantastisk.
 
Jag har fått extratid med barnen trots pappavecka, jag har ätit en fantastisk middag på restaurang med det bästa sällskapet, jag har fått massor av kärlek, jag har grillat, jag har sett på majbrasa och fyrverkerier, jag har tampats med min trotsiga men ack så älskade tös, jag har pussats och kramats, jag har varit ute och dansat, jag har varit ännu en tur till Ge-kås och jag har tillbringat i stort sett hela helgen med personer som får mig att må bra! Jag är så tacksam för mina fina vänner som alltid finns här för mig!
 
 
 
 

3 kommentarer:

Therese sa...

Det lät sannerligen som en fin helg <3 Här har jag en pigg kille idag så i morgon blir det skola/förskola igen för dem, så hoppas vi ingen mer åker dit lagom tills vi ska bo på hotell. De ser så fram emot det + att farmor kom förbi med en rejäl slant som de ska få handla vad de vill för, så ett besök på en leksaksbutik är inbokat. Luran lär ha svårt att välja, medan Bogge säkert lär spara slanten om han inte hittar ett spel förståss... Önskar dig en fortsatt fin vecka vännen! KRAM

Therese sa...

Kikar in å lämnar en kram så här mitt i veckan, Luran är på skolan men bogge fick en extra dag hemma, allt för att vi ska vara krya till helgen. Regnet öser ner, vilket om inte annat är bra för arbetsmoralen... KRAMAR <3

Fröken M sa...

Härligt !! Du är så värd att må bra vännen !
KRAM