måndag 13 april 2015

Världens finaste Elliot


 
Tänk att den här vackra pojken är MIN!
 
Älskade Elliot, du är inte bara vacker på utsidan! Du har en insida som få kan skryta med! Du är så kärleksfull, omtänksam och känslosam. Jag vet ingen annan som sprider så mycket kärlek och glädje omkring sig som Du gör. Du talar om för mig flera gånger om dagen hur mycket Du älskar mig och hur vacker Du tycker att jag är! Du ska veta att jag älskar Dig och Tuva till månen och tillbaka, att jag skulle kunna gå över lik för Er skull min älskade pojke.
 
Att se att Du inte må bra krossar mitt hjärta. Jag vill ta din smärta ifrån Dig. Jag vill lova Dig att allt kommer bli bra mitt lilla hjärta. Jag förstår att din pappa och jag har vänt upp och ner på hela din värld. Att vi har sårat Dig. Jag förstår att allt som händer nu är så tufft för Dig. Men jag vill att Du ska veta att jag gör allt för att Du ska kunna ta Dig igenom detta så lätt som möjligt. Jag hoppas att Du vet att jag alltid finns här för Dig. Du ska alltid kunna komma till mig och prata. Jag älskar Dig villkorslöst och jag vill inget annat än att Du ska må bra.