måndag 27 april 2015

Njuter av mina älskade barn


 
Jag och mina tokstollar på väg till Ullared i lördags
 
Det är så underbart att han mina älsklingar hos mig. Det blir mycket pussar, kramar, skratt, galna upptåg och även en hel del skäll. Lilla loppan är nämligen inne i en sån härlig period just nu där hon går igång på minsta lilla som hennes mamma säger. Och när mamman har ungefär samma humör så blir det en del hårda ord som slängs ut. Som tur är så brukar det oftast sluta med att vi skrattar åt varandra.
 
Helgen har ju förutom tacos och  häng med fina vänner även innehållit en resa till Ge-kås. Som jag misstänkte redan innan vi åkte så var det inte alls smart att åka dit en löningshelg. Men lillprinsen fick sina fotbollskort som han så gärna ville handla och vi fick även ihop lite annat smått och gott i påsarna.
 
Bilden här ovanför la jag ut på Facebook i lördags och fick då kommentaren: "Härligt att se lycka i dina ögon vännen!"  Och ja jag måste erkänna att jag mår bättre än på länge. Visst kommer det fortarande tårar ibland och visst kommer ångesten och kramar mig så att det gör ont med jämna mellanrum. Men jag känner ändå att jag har accepterat läget som det är nu. Jag ser ljust på framtiden. Jag tror att det kommer bli bra. Längtan efter barnen när de är hos Glenn kommer jag ju alltid känna men jag vet ju att de inte försvinner ifrån mig. Jag omger mig med vänner som jag vet tycker om mig och som ger mig kärlek, stöd och massor med skratt. Det är klart att allt kommer bli bra!
 


3 kommentarer:

Therese sa...

Underbara du ❤️ Känns fint att både se och läsa att du har glädjen där igen, även om det givetvis finns saknad och sorg som maler emellanåt. Lämnar en drös kramar och önskar er en fin vecka 🌹

Therese sa...

Undra just vad mer smått och gott du kom hem med? Du har ju så bra smak och så fint där hemma! Pratade just med M, han var nu i Stockholm på väg neråt, gick bra att köra. Kändes skönt att höra. Själv har jag busat till det och bokat en hotellnatt nästa fred-lördag då jag gav det till luran då hon fyllde år, så de får följa mig till staden nästa vecka då jag jobbar för shopping och övernattning. Ser fram emot det! KRAMAR till dig och finaste barnen <3

Johanna - Mamma till Leija sa...

Jättefin bild! :) Roligt med en tripp till Ge-Kås. Där brukar man hitta massa fina saker! :) Kram