fredag 24 april 2015

Längtan och shopping

 
Har inte träffat mina älsklingar sen i söndags, men idag blir jag hel igen!
 
Den här veckan har jag inte träffat barnen så mycket som jag brukar och det har varit så tufft. Jag längtar efter dem så att det gör ont. Men i eftermiddag ska jag hämta hem dem för en hel veckas mys hos mig. Idag blir mamman hel igen.
 
Ikväll blir det fredagsmys med tacos så klart. Och imorgon ska vi ta oss en tur till Ge-kås på Elliots begäran. Antar att det kommer vara massor med folk eftersom det är löningshelg men vi tar det lugnt. Vi ska gå och strosa lite och bara mysa tillsammans. Barnen har lite egna pengar som jag antar att de vill shoppa för och jag har en liten lista som ska avverkas.
 
I övrigt vet jag inte vad helgen har att erbjuda, vi får se vad som händer. Vi ska i alla fall kramas, pussas och njuta av varandras närvaro. Förhoppningsvis blir det mys med fina vänner också!
 
Jag önskar dig en trevlig helg!
 
 
 


2 kommentarer:

Mammatill3 sa...

Ha det mysigt. Kram

Maria sa...

Hu nu en riktigt mysig helg!!

Många kramar