fredag 17 april 2015

Fredag


 
Fredag och en skön känsla i kroppen
 
Tyvärr är mammaveckan slut idag och eftersom jag har fått tillsägelse att jag träffar barnen för mycket när de är hos pappa så får jag försöka bita ihop den kommande veckan och låta dem vara ifred lite.
 
Ikväll blir det utgång med ett gäng sköna brudar, imorgon tror jag det blir bio och så kanske utgång igen. Sen vet jag inte vad mer helgen har att erbjuda. Kanske lite sömn, det hade inte varit fel efter en vecka med tok på för lite timmar på sömnkontot. Det är ju tur att man inte har så stort sömnbehov.
 
Jag önskar dig en skön helg med förhoppningsvis massor med sol!
 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så snygg du är gumman. Ha en fin helg Kram Micke

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas du får en mysig & rolig helg vännen! Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Fina du!