onsdag 8 april 2015

En sån dag idag


 
Vad hände med lyckan och kärleken vi kände här?
 
Idag är det en sån dag när tårarna bränner bakom ögonlocken och tankarna inte vill sluta gnaga i mig. Varför blev det som det blev? Gav vi upp för lätt? Skulle vi ha kämpat hårdare? Jag vet ju egentligen varför det blev som det blev. Jag vet också att det inte längre spelar någon roll. Att det inte hjälper att älta. Vi valde detta tillsammans och innerst inne så vet jag ju att det är det enda rätta.
Att han sen har valt att gå vidare så fort gör ju så klart ont men nu är det ju som det är. Det gör ju ont för att han är lycklig och mår bra medan jag känner mig ensam och ledsen. Det gör ju så klart ont för att han inte vill ha mig. Jag trodde ju att han var mannen i mitt liv men tydligen så var han någon annans man. Vår dröm gick i kras och jag sörjer fortfarande. Vissa dagar mer och andra mindre! Idag är det en sån dag där jag sörjer mer, en sån dag där jag bara vill lägga mig och dra täcket över huvudet och skrika ut min smärta, låta tårarna flöda fritt. Idag är jag inte stark.
 
 
 


4 kommentarer:

Maria sa...

Hej vännen,
Vet du vad? Du är stark!! Du är den starkaste & finaste människa jag känner ❤❤❤

KRAM

Popprinsessan sa...

Hoppas att du haft en fin helg och att du känt styrkan återkomma lite.
Varma kramar!

Therese sa...

<3 Du är starkare än du tror!!!! KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Kram!