söndag 8 mars 2015

Tanka energi



De vackraste jag har!

Hatar helgerna utan barnen. Vaknar alltid både på lördag och söndag morgon med ångest, rastlöshet och en stor längtan. Men den här helgen har jag spenderat med finaste Veronica och vi har haft det så bra! Helgen har innehållit födelsedagsfirande, lite för mycket alkohol, dans på uteställen, Mr Grey, Ikea, slappande, restaurangbesök, span på snygga killar, kärlek och massor av skratt! Det har helt klart varit en helg med massor av boost och det var precis vad jag behövde. På onsdag åker jag och Veronica iväg till Ronneby för att gå på SPA, äta trerättersmiddag, sova på hotell och sen äta en god hotellfrukost innan vi åker hem igen på torsdag. Jag hoppas vara full av energi när jag får hem mina älskade troll igen på fredag. 

Tårarna kommer fortfarande med jämna mellanrum men jag har bestämt mig för att jag måste blicka framåt nu! Jag måste acceptera och gå vidare. Jag hoppas att smärtan som ibland skär som knivar i hjärtat på mig ska bli svagare och svagare och att mitt hjärta så småningom ska bli helt igen. 




2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Det låter som en härlig helg!
Underbart med Ronneby - dottern och jag skulle dit på hennes födelsedag, men hon var ju sjuk så vi har skjutit det på framtiden. Hoppas dock att vi snart kan göra ett besök där.
Många kramar till dig!

Jenny sa...

Meeen då kanske ni åker förbi här, jag vinkar till er :) Ha de såååå skönt. Kram