tisdag 31 mars 2015

Det går bara runt



Det blev så fint i min hall när jag fick upp det snygga plåtskåpet ifrån Ikea 
som jag fick av mina föräldrar när de var nere sist.

Nu är jag inne på min fjärde förkylning på en och en halv månad. Det går bara runt. Men jag antar att det är min kropps sätt att säga ifrån. Säga att det är bra nu, att jag ska sakta ner på takten, andas och ta hand om mig själv, Det har varit alldeles för mycket de sista månaderna. Jobbiga ångestattacker, miljontals med tårar, jobbiga tankar, alldeles för lite sömn och mat. Men jag försöker verkligen acceptera och blicka framåt nu. Tårarna kommer allt mer sällan och jag känner att jag börjar må bättre och bättre. Jag har alldeles fantastiska vänner runtomkring mig och jag har min familj. Jag ser fram emot min och barnens resa till Stockholm i påsk, jag ser fram emot en vecka på Öland i sommar med mina fantastiska barn och en underbar vän. Jag gläds åt min nya fina bil och jag trivs i mitt nya hem. Jag vet ju innerst inne att det kommer bli bra! Jag ska bara hitta tillbaka till mig själv igen och acceptera att det har blivit så här. 



1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får det underbar påsk i Stockholm och kanske vi ses.
/ Sussi