onsdag 18 februari 2015

Världens bästa

                   
 
Världens bästa mormor och morfar som trots avståndet alltid finns här för oss!

Som vanligt har ju jag dåligt samvete när det är lov och mina barn måste vara på fritids. Jag vet inte hur andra får ihop det men det är väldigt många barn som är lediga på loven. Tyvärr kan varken Glenn eller jag vara lediga alla lov. I påsk åker jag och barnen upp till mormor och morfar för att mysa med dem. Världens bästa mamma och pappa har lovat att barnen ska få vara kvar veckan efter påsk då de har påsklov. Åh en stor sten har fallit ifrån mitt hjärta. Så när jag åker hem på annandag påsk stannar barnen kvar och myser i fyra dagar med mormor och morfar för att sen flyga hem på fredagkvällen! TUSEN, TUSEN TACK världens bästa mormor och morfar för att Ni alltid trots det långa avståndet finns här för oss. Jag vet att Ni tycker det är en förmån att få ha dem och det är vi så klart tacksamma för. Ni skulle ha sett barnens glädje när de fick reda på att de skulle få tillbringa påsklovet hos mormor och morfar. Det värmer verkligen min mammahjärta att se den glädjen!

1 kommentar:

Jenny sa...

Tänk vad mysigt och vilka minnen de kommer ha av att få vara ensamma med sina morföräldrar. Kram