fredag 16 januari 2015

Tur att jag har mina älskade barn!


 
Idag får jag hem dessa två hjärtan
 
Med hjälp av deras kärlek och fina vänner ska jag genomlida helgen. Just nu vill jag bara kunna spola fram tiden så att helgen blir överstökad. Just nu har jag sån ångest att jag mår illa. Jag vill inte, jag orkar inte, det gör så ont! Jag ska försöka släppa alla jobbiga tankar och bara tanka en massa kärlek av mina två mirakel. Hade jag inte haft dem nu så hade jag verkligen gått under, det är för deras skull som jag fortsätter att kämpa.
 


4 kommentarer:

Micke sa...

Du har två fantastiska barn.
Du är även fantastisk.
Du fommer ha så kul med dom i helgen.

Kram/Micke

Maria sa...

Klart du ska kämpa vännen!!!
Du har två fantastiskt fina barn & även du är en helt fantastiskt fin människa ❤ Glöm aldrig det!

Många kramar ❤❤❤

Popprinsessan sa...

Hoppas att du snart hittar ett sätt att må lite bättre. Många kramar till dig!

Fina Frun.se sa...

Kram fina du <3