lördag 10 januari 2015

Jag är unik



Yes I am UNIQUE!

Okej Tina! Plocka nu fram lite djävlar anamma i dig! Du har två mirakel som tycker att du är världens bästa mamma och som älskar dig över allt annat. Du har fantastiska vänner runtomkring dig som alltid ställer upp på dig och som älskar dig! Du får ofta höra att du är snäll och omtänksam och tydligen tycker många att du har ett vackert leende och vackra ögon. Låt nu inte den där djävla ångesten vinna över dig, ta kontroll över dina hjärnspöken! 2015 är året då du ska vara snäll emot dig själv och hitta dig själv. Detta året ska bli ditt år! Kom igen nu! Du är UNIK och värd att få må bra! 


8 kommentarer:

Micke sa...

Du är inte bara unik du e fantastisk med!! Kramar

Jenny sa...

Mitt i prick Tina. Kramar och styrka till dig!! 💕

Meekatt sa...

Exakt! Detta blir ditt år hjärtat! Älskar dig! !♡

Evelina sa...

Precis! De känns tungt nu, men de blir bättre! Kram

Therese sa...

Väl talat vännen! Du är UNIK!
Hela familjen har turats o matt vara sjuka sedan jul här, å nu sist jag så jag har inte kollat bloggar på jag vet inte när, så det är naturligt att det prioriteras ned när livet kommer emellan, inget som du behöver be om ursäkt för - du är en underbar bloggvän <3

Popprinsessan sa...

Bra sagt till dig själv! Och när ska vi ses????
Kram

Fröken M sa...

2015 kommer bli DITT år !!
Kramar till dig fina, underbara Tina <3

Maria sa...

Helt rätt! Du är UNiK vännen!!

KRAM