tisdag 16 december 2014

Nytt till väggarna


De här två bilderna har jag alltid älskat. 
Jag tycker de är så fina och det finns ingen tvekan om att Tuva och Elliot älskar sin pappa.
Och jag förstår dem, han är ju verkligen världens bästa pappa.

Jag saknar något att ha på en vägg i vardagsrummet. Egentligen ville jag ha två tavlor ifrån huset men Glenn ville gärna ha kvar dem så idag beställde jag två stycken canvastavlor av dessa bilder ovan. 
Jag håller tummarna för att de blir bra för jag fick ett meddelande att det inte var tillräckligt bra kvalitet på bilderna. Men det var så pass bra pris att jag tänkte att jag vågar chansa. 

Annars går det upp och ner. Ena stunden känns allt så självklart och jag är övertygad om att vi har tagit rätt beslut. I nästa stund får jag panik och bara gråter. Det är verkligen en stor omställning att gå från att vara två till att leva ensam. Den här veckan har jag bokat upp mig varenda kväll på gott och ont. Det är skönt att ha något att göra, att ha sällskap men samtidigt så flyr jag ifrån mina känslor och det är ju inte så bra. Samtidigt är jag så tacksam för att jag har vänner som orkar lyssna på mig när jag ältar mina känslor.





5 kommentarer:

Popprinsessan sa...

De är jättefina! Jag skulle också behöva bli bättre på att göra tavlor.
Kram till dig vännen

Therese sa...

Så fina, håller tummarna de gör sig bra på canvas!!! Å ja, försök hålla igång så kan du beta av känsloregistret när du har ork, ibland får man fly lite... men förr eller senare kommer det, å det vet du ju om så du kan nog balansera det även om det är tungt. Skickar massa kramar och kärlek! <3

Tommy sa...

Sv:Sååå fina tavlorna kommer bli!

Åh när Malin är hemma får vi planera in en helg hos dig vi 3, dricka vin och hitta på skit!:)

Fröken M sa...

Åh vännen ! Jag önskar att jag kunde säga eller göra något som får dig att må bättre !!

Tavlorna är jätte fina !
Men så är ju motivet det allra bästa oxå :)
KRAM

Maria sa...

Åh min fina vän ❤ Jag saknar dig så mycket!!
Vi måste absolut träffas när vi är hemma igen. Är så ledsen att jag inte får tiden att räcka till just nu.
Tavlorna är fantastiskt fina!!

Kram kram