lördag 6 december 2014

Nya tatueringar

Igår hade jag familj och vänner här på lite 40-årsfest. Av familjen fick jag ett presentkort på tatueringar och en dermal anchor. Tatueringarna gjorde jag redan idag och jag är så grymt nöjd.


Den här otroligt välarbetade och fina fjärilen har jag numera på min högra fot


Och så var jag grymt sugen på att sätta en text under nyckelbenet och eftersom jag redan har tatueringar med barnens namn ville jag ha något som står för mig den här gången. Jag kom på ordert unique. Alla är vi ju unika och så även jag. Denna sitter nu strax under mitt vänstra nyckelben.

Nu är jag trött och frusen. Barnen sitter i varsin säng och tittar på Ipad, Det blev väldigt sent i säng för oss igår så de ska snart få släcka och sova. Jag ska sitta i soffan en stund till men sen tror jag att jag också kryper ner för att sova. 




5 kommentarer:

Fnulan sa...

superfina till en fin tjej <3
Stort GRATTIS i efterskott.
Love

Fia sa...

Jättefint! Typsnittet var riktigt snyggt!

Maria sa...

Du ska verkligen var nöjd!!
Båda är verkligen jättefina.

KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Så fina!
Jag vill ju jag också, har ju fortfarande bara Ws namn intatuerat, men vågar inte riktigt. Det gör ju så ont...

Unknown sa...

Snyggt vad är det gör typsnitt?