söndag 7 december 2014

Lite bilder ifrån mitt hem


















14 kommentarer:

Fröken M sa...

Va fint du har det vännen ! Jag ÄLSKAR krukan med olivträdet ! En sån är jag på jakt efter för att ha ute i sommar :)
Här har vi haft den lugnaste helgen på evigheter ! Jag går mest bara runt och myser.
Julkänslorna lyser dock med sin frånvaro så jag hoppas kunna locka fram dem med julbord i eftermiddag :)
KRAM

Maya Lifwergren sa...

Jätte snyggt! Kunde vara från taget från en heminredningskatalog 👌👍 älska Välkommen texten och hängarna med korgarna ovanför. Och den läckra svarta stjärnan på väggen

Annika Alfredsson sa...

Så fint Tina! Jättevackert hem! Ser ut som ett fint bostadsområde också. Toppen! Kram Annika
Ps. Kom med barnen till Orsa björnpark i sommar

Therese sa...

Så fint och ombonat du fått det vännen!!! Och du, jag känner mig som världens sämsta nu när jag läser igenom och ser att underbara fina du fyllt år, jämt dessutom!!! Ett stort, varmt och innerligt grattis i efterskott vännen! Det lät som om du fick ett fint firande, där har du en underbar vän, spa är ALRIG fel, inte heller vin och skratt med en riktig vän! Och så fina tatueringar, fjärilen var något extra, vilka detaljer, den såg 3D ut! Lämnar många varma och innerliga kramar till dig, och hoppas du har haft och har en fin 2:a advent <3 KRAM

Veronica sa...

Vad fint du har det vännen <3 <3 <3

Maria sa...

Du har verkligen fått det jättefint vännen!! <3

KRAM

Tommy sa...

Hej hjärtat! Jag har det ok, värker otrolig i kroppen så jag är inte heller sån bra vän just nu .. Just nu mycket fokus på att orka med att jobba och vara mig själv.


Så fint du har hemma och tatueringarna är helt fantastiska.

SKöt om dig och jag saknar dig med hjärtat!
PUSS

Mia sa...

Superfint ni har det hemma, säger som nån sagt innan Som ur en inredningstidning och en man också gillar o har samma smak :-D

Var har du fått tag på hängarna till hallen? hur sköna som helst ju :-D

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så himla fint du har det! :) KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Vad fint du har gjort!
Hur är de fyra ljusstakarna på soffbordet? Jag är så sugen på sådana men inbillar mig att det lätt kommer att rinna stearin från dem ner på bordet med dem men det kanske bara är något jag inbillar mig. Kan inte släppa dem riktigt och har varit så nära att köpa flera gånger nu.

Kram på dig.

Helen sa...

Ja lite spännande var det allt med tomten :-D
Tänkte att det var så med ljusstakarna men de är så fina att jag vill ju ha dem ändå egentligen. Sen har ju jag än så länge (och kommer säkert att ha en lång tid framöver också) ett gammalt vardagsrumsbord som är så skavt och fult att det skulle ju inte göra så mycket om det skulle rinna lite. Inte på det i alla fall. Ja jag tycker också att de ser så fina ut tillsammans!
Kram & fin dag på dig!

Helen.HUSnrNIO sa...

Vet inte om det blev en anonym kommentar jag skickade iväg nu (gick lite snabbt) men det var i alla fall jag som skrev den, haha.

Kram

Therese sa...

Hej kära du! Förstår att det går i perioder, och så är det ju en tid på året som gör att man kanske grubblar mer än annars, då jul oftast förknippas med friande med familj osv, men ni verkar ha löst det fin med att du sover i huset då <3 Kan tro att barnen uppskattar det! Här är det galet mycket nu med jobbet, och funderar mer och mer på att gå ner lite i tid till hösten, kanske jobba 80 procent bara... för jag vill orka och vara mer närvarande än vad jag är nu känner jag. Får se. Först ska denna termin i hamn, två veckor, men seeeen 3 härliga veckor med ledighet, som jag längtar! KRAMAR i massor till dig <3

Äppelblomman sa...

Wow va snyggt du har det!!! Verkligen en skön stil precis i min smak!
Varma kramar till dej❤️