fredag 26 december 2014

Ledsen, chockad och sårad

Ja jag borde ju ha fattat att det skulle komma men jag trodde inte att det skulle komma så fort. Någonstans långt där inne trodde jag att vi skulle försöka bygga upp något igen. Att vi skulle ge varandra lite luft under vingarna, få längta efter varandra och sen försöka reparera och bli en familj igen. Men nu har jag förstått att det inte kommer bli så och jag känner mig så blåst. För mig är det inte så lätt att bara glömma femton år och tappa alla känslor. Jag känner fortfarande jättemycket. Jag är uppriktigt sagt ledsen, chockad och sårad. Jag mår illa och fryser. Har inte sovit en blund inatt och jag vet faktiskt inte hur jag ska ta mig igenom detta.


7 kommentarer:

Fröken M sa...

Kom till karlstad en helg så ska jag ta hand om dig och försöka få dig att skratta och må bra för en stund!! kram!!

Mammatill3 sa...

Massor av styrke kramar 💙💖

Jenny sa...

Åhh Tina skickar en massa kramar till Dig 💖💖💖

jenny sa...

Var arg för det brukar hjälpa! Och så gråt för det brukar också vara bra! Skickar en stor stor kram till dig! ♡ ♡ ♡

Fnulan sa...

Finns här. Skriv av dig till mig. Jag förstår 😍

Emeliesblogg@hotmail.com sa...

Men finaste <3 Finns här för dig om du vill ta en weekend i Göteborg eller bara skriva av dig via mail! Puss

Evelina sa...

Fina fina Tina!
jag har gått igenom samma sak, jag kommer gärna över till Halmstad och pratar, lyssnar, eller bara får dig att tänka på annat om du vill?
Annars är du välkommen hit!
Kramar