lördag 13 december 2014

Jag är så ledsen


Här var vi så lyckliga trots att vi visste att vi hade en lång väg framför oss 
för att bli den familj som vi så hett önskade

Jag är så ledsen för att vi inte tog vara på den känslan vi hade här. För att vi inte tog till vara på varandra och kärleken till varandra. För att vi lät vardagstristessen och stressen äta upp vår kärlek. För att vi inte vårdade våra känslor till varandra. Jag är så ledsen på mig själv för att jag lät mina demoner förstöra vårt äktenskap. För att jag lät mina kontrollbehov och mitt behov av att vara älskad och bekräftad kväva våra känslor. Det är så lätt att vara efterklok men jag är så ledsen för att jag inte var klok innan istället nu är det för sent!


5 kommentarer:

Emelie sa...

KRAM fina Tina <3

tjejmorsan sa...

Kram Tina ♡♡♡♡♡

Therese sa...

Fina, fina du <3 Har inga ord att trösta, men tar till mig din visdom och ska själv försöka bli bättre på att vårda "viet" är så lätt att fokus blir på barn å vardagen... Sista veckan nu innan jullov vilket både jag å barnen längtar till kan jag lova! Lämnar en drös kramar till dig och hoppas du har det så bra du kan ha det <3 KRAM

Tommy sa...

Sv: Underbara Tina ..<3

Jag har det sådär, mitt immunförsvar är verkligen skit just nu och jag har dragit på mig förkylning och skit .. IGEN!

Jag körde förbi halmstad i fredagsnatt och även i går och tänkte på dig båda gångerna, hade dessvärre inte tid att stanna till i går! :(

Saknar dig med!
Puss

Anonym sa...

Hej, känner inte dig. Läst lite i bloggen, men det som slår mig med detta inlägg är:

Du är inte ensam skyldig till att ert förhållande inte höll. Att det är klokt att ha självinsikt och att utvecklas och växa som människa är sunt, men att skuldbelägga sig själv eller andra för den delen är inte framåtdrivande. Både är del i ett förhållande och att vårda det, det är inte en parts ansvar eller fel.

Kram och styrka i läkeprocessen!//NT