onsdag 3 december 2014

40 år och världens bästa vän




Idag fyller jag 40 år och världens finaste vän Malin har gjort min dag alldeles underbar

 Igår kväll åkte jag ner till strandhuset och hjälpte Malin att packa tavlor. Vi drack vin och cider och hade som vanligt superkul under tiden. När vi var färdiga la vi oss i sängen och tittade på Hollywoodfruarna och Ensam mamma söker. Klockan blev tolv och Malin spelade upp Happy Birthday för mig på Youtube. Just den versionen har jag fått höra MÅNGA gånger idag utav Malin.  Vi var nog lite lätt övertrötta igår för vi låg i sängen och flamsade och skrattade och klockan var över två när vi äntligen somnade. 

Strax före sju i morse väckte Malin mig med skönsång och presenter. Världens finaste vänskapstavla fick jag och den hänger redan på plats i mitt sovrum. Jag fick även en fin skål och en fin ljuslykta. Sen gav vi oss iväg ut på äventyr. Underbara Malin hade bokat en dag på Falkenbergs Strandbad åt oss idag. Vi började med frukost sen var vi på spa i nästan tre timmar innan vi åt lunch. Eftermiddagen spenderade vi med att shoppa.
 
För att läsa mer om vår underbara dag på Falkenberg Strandbad så går du in till Malin och läser hennes fina inlägg om vår dag, där får du även massor av fina bilder ifrån vår dag!

 TUSEN TACK världens finaste Malin för allt Du har gjort för mig idag! 

Väl hemma väntade inte mindre än tre blombuketter på mig som hade kommit med bud! Tack till alla som har gratulerat mig idag på min dag. Att fylla 40 år var ju inte så tokigt ändå.

Annars mår jag ok, ångestattackerna blir färre och färre och jag börjar nog landa lite i allt nu. Visst är det fortfarande tufft vissa stunder men jag börjar vänja mig och så sakta komma in i nya rutiner. 




6 kommentarer:

Meekatt sa...

Tack för en superhärlig dag! ♥
Älskar dig!

Popprinsessan sa...

Det låter som en helt underbar födelsedag!
Kram

Jenny sa...

Jag blir så glad när jag först möta av den varma fina bilden på er. Ännu mer glad över vilken fin födelsedag du fått =) kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Låter som du fick en underbar födelsedag och att döma av bilderna på IG så var det också det :)
Grattis igen & kram

Evelina Hellström sa...

Låter fantastiskt!
Grattis igen!!
Kramar

Johanna - Mamma till Leija sa...

Vilken underbar födelsedag! Tur du har Malin i ditt liv! <3 Grattis igen! Kram