tisdag 7 oktober 2014

Paus


 
Jag borde unna mig själv lite oftare att gå ut i skogen och bara släppa alla tankar och andas
 
Just nu får nog bloggen ta en liten paus samtidigt som jag själv stannar upp och funderar över vad det är jag vill i livet. Just nu känns livet inte så självklart och jag behöver ett andningshål, jag behöver hitta tillbaka till mig själv igen. Jag känner att jag inte har så mycket att dela med mig av just nu och bloggen känns mest som ett måste och så vill jag inte ha det. Men jag hoppas att jag ska hitta tillbaka till blogglusten igen.
 
 

15 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Varm kram till dig vännen! <3

Annika sundbaum-melin sa...

Jag känner igen mig i vad du skriver - hoppas du inom kort ser ljuset i mörkret!
Annika

Fröken M sa...

Precis så känner jag oftare och oftare !
Men jag intalar mig att det är hösten som gör mig orkeslös och lite depp,
och att jag snart ska få energi och lust tillbaka !
Kram

Emelie sa...

Finaste Tina <3

Therese sa...

Älskade fina du <3 PAUSA och landa i det du vill, vad som är viktigt för dig, bloggen ska inte vara ett måste. Och du vet att om det är så att du vill prata om stort eller smått är jag bara ett samtal bort <3 KRAM rara du!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Stor kram till dig <3

Tommy sa...

SV: Vad är det för kamera du har ni ? Jag har blivit senil.

Åh vännen. Jag känner också att jag bör försöka hitta tillbaka till mig själv helt och hållet, jag är inte helt där ännu. Jag vill så mycket och jag behöver en förändring.

Puss

Jenny sa...

Massa kramar till dig. Ta nu hand om dig, du är viktig <3

cecce sa...

Låter klokt. Ibland måste man stanna upp och känna efter. Följ ditt hjärta, så brukar det bli bra:-)
Sköt om dig!!

Kram!!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Jag känner verkligen mej <3
Många kramar till dej fina vännen!

Hanna sa...

massa kramar till dig gumman! <3

Theodora sa...

Känner med dig i varje ord. <3

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Låter klokt att ta en liten paus. Ta hand om dig vännen! Kramar

Maria sa...

Många kramar vännen ❤❤❤

Therese sa...

<3 Underbara du, var rädd om dig! <3 KRAMAR