torsdag 2 oktober 2014

Ny canvastavla och back on track


 
Ibland bara lyckas man fånga ögonblicken,
ibland får man till det där fotot som verkligen fångar stunden.
Det tycker jag att jag gjorde på den här bilden och jag tycker den blev så fin att jag var tvungen att göra en canvastavla av den
 

Tavlan som tidigare hängde över matbordet har nu fått byta plats och hänger numera över skänken tillsammans med en annan favoritbild.
 Den bilden som tidigare hängde där har fått flytta ner i gillestugan.
 
Igår var Elliot feberfri hela dagen och trots att han fortfarande är väldigt förkyld så var han pigg och glad hela dagen. Idag är han i skolan och nu håller vi tummarna för att han får vara frisk ett bra tag framöver. Självklart håller vi också tummarna för att syrran håller sig frisk.
 

 


6 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Håller tummarna att alla får vara friska nu!
Jättefina tavlor! Var brukar ni beställa från? Jag är såå dålig på att framkalla, borde bli bättre på det. Det är ju kul att kunna byta ut lite på väggarna emellanåt, även om vi inte har så mycket plats att hänga tavlor på.
Kram vännen

Therese sa...

Hoppas ni alla får vara krya nu, och SÅ fin tavlan blev, ett underbart foto! Önskar er en skön helg <3 KRAM!

Helen.HUSnrNIO sa...

Så fin bild på dina två!
Jag klurar på att prova att beställa en canvastavla även jag men har ännu inte tagit tag i det.
Blev påminnd om det nu igen när jag ser dina fina :-)

Hoppas ni får vara friska nu!
Kram & trevlig fredag.

Fröken M sa...

Åh vilken fin ! Mitt "mål" är att fylla en hel vägg med canvastavlor i olika storlekar i huset.
Som det är nu har vi inget personligt på väggarna,
i nästa hem vill jag göra om och göra "rätt" !
:)
Kram

Therese sa...

Kikar bara in å önskar er en fortsatt fin helg och mysig lördagskväll <3 KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Alla dessa tre bilder så såååå fina! <3