måndag 1 september 2014

Underbar helg



 
Visar lite bilder ifrån vår hall. Nu när vardagen är igång igen är det toppen att ha dessa stickers ifrån Granit på dörren där man kan skriva upp allt som händer i veckorna.
 
Ja då var ännu en helg över. Vi har haft det helt underbart i helgen. Att umgås med vänner som man har roligt ihop med och känner att man kan vara sig själv med är ju bara så skönt. Gårdagen med badhusbesök och besök på loppisen avslutades med god äppelpaj hemma hos fina vänner. Helgen har verkligen varit fylld av skratt och kärlek och trots att jag har sovit som en kratta i natt på grund av att en liten kom tassande någon gång i natt så är jag fylld av energi idag.
 
Nu kör vi på med en ny vecka som innehåller tandläkarbesök för Tuva, kalas för barnen, en dag på resande fot för Glenn och lite annat smått och gott. Och så går vi ju även in i en ny månad idag.
Ja jösses vad tiden springer iväg, september redan!
 


6 kommentarer:

Ötjejen sa...

Åh, det var så roligt att träffa er igår, även om det blev så kort! Hoppas att vi kan ses längre nästa gång!
Kram!

Therese sa...

Låter härligt att du är fylld av energi, jag borde vara det då jag sovit gott å haft en toppen helg, solen skiner å jag fått kaffe, men nja, har en seg känsla i kroppen, men har en rätt ok vecka. Bara fredagen då jag måste köra till staden och undervisa på fm. Sedan nästa vecka väntar 3 semesterdagar så eg ska jag väl var superpepp ;-) Får intala mig själv det! KRAM rara du <3

Helen.HUSnrNIO sa...

Jättefin hall ni har!
Kliar i fingrarna att ta tag i vår men det är så mycket som skulle behöva fixas i den att jag inte klarar det på egen hand så det stoppar mig.
Behöver nytt klinkers golv tex.

Stickersen är kanon de! Jag skulle inte klara mig utan våra :)

Svar: Ja det är jag som gjort inbjudningskorten. Inte alls avancerat men tack så mycket :-)
Ja jag hoppas att det ska bli några roliga timmar för alla barnen men det återstår att se det...

Kram!

Tommy sa...

Sv: Åh vad fint ni har hemma!

Ja översvämningarna är inte att leka med. Jag har just fått information om att våran källare på jobb är täckt med vatten .. Så glad att jag inte jobbar på ett tag även fast jag börjar bli uttråkad av att gå hemma, men kroppen behöver det då värken är skit i dag!

Puss

Popprinsessan sa...

Vad fint ni har det vännen!
Skulle behöva något nytt till hallen, det är så tomt där doggen D:s korg stod... Svårt att placera något under trappan bara. Funderar på någon typ av skoförvaring eftersom vi alltid har en miljon skor framme!
Kram till dig!

Junitjej sa...

Kanonfin hall!