söndag 28 september 2014

Sjuk igen


Finaste Malin och jag.
Jag är sjukt stolt över Malin som är en av tre nominerade i 
Årets Nykomling bland alla företagare i Lahholm

Malin och jag har kommit varandra väldigt nära den sista tiden och jag är så glad för att jag har fått en sån fin och omtänksam vän. En vän som jag känner mig bekväm med, som jag kan prata med allt om och jag hoppas hon känner likadant för mig.

Idag har jag städat hela huset medan Glenn har röjt i garaget och ställt undan utemöblerna. Nu känns det som att hösten har kommit på riktigt. 

Elliot är genomförkyld och har även fått feber igen, suck! Detta pusslande när vi måste vabba stressa mig något oerhört. På mitt gamla jobb kunde jag ta med mig jobbet hem men det kan jag inte nu så nu får vi verkligen försöka dela upp vabbdagarna på ett helt annat sätt. Glenn stannar hemma måndag och tisdag så får vi se sen om jag måste stanna hemma några dagar jag också! Vi får hålla tummarna för att prinsen snabbt blir frisk igen och att vi andra slipper bli sjuka.

Nu blir det snart Tacos här. Ja på en söndag! Knasigt va? I fredags var jag ute och bowlade med jobbet och igår var vi bortbjudna på middag och i det här huset måste man äta tacos på helgen så därför får det bli tacos idag. Egentligen har vi simskola vid den här tiden men Elliot är ju sjuk och Tuva ville absolut inte gå utan brorsan. Glenn ska gå ut och gå en runda nu medan jag slänger mig i en dusch. Sen ska det som sagt ätas tacos och sen tror jag att vi alla myser ner oss i soffan framför en brasa och något att se på tv.



 

4 kommentarer:

Fröken M sa...

Usch va trist !! Massa krya kramar !!
Jag hoppas att ni snart får vara friska, pigga och krya allihop :)

Popprinsessan sa...

Hoppas att ni hade en mysig sönsdagskväll. Lät inte helt fel med tacos :-)
Hoppas att lillprinsen kryar på sig igen! Här är jag hemma med L idag. Något virus som sitter i halsen, var på vc i fm eftersom jag var säker på att det var halsfluss.
Hoppas att du får veckan att gå ihop utan en massa stress!
Kram

Tommy sa...

SV: Hej hjärtat! Åh tack så mycket.. Vi ska ju iväg igen på lördag så jag väntar besked i fall det ska sändas live även då .. Vilket jag hoppas på! :)

jag har fullt upp och det är så jävla kul, men samtidigt tar jag mig tid att bara vara för att kroppen ska vila.

Ja självklart ska jag på bloggmiddagen, men jag kommer dock inte sova över, så inget vin för mig ( om jag nu inte tar tåget haha )

Jenny sa...

I Love Tacos, men ogillar sjuka barn. Hoppas han snart är frisk och ni inte smittas. Kram