onsdag 10 september 2014

Nominerad

 
Trött och sliten men glad ändå!
 
Igår fick jag ett mail ifrån Mix Megapol där det stod att jag var nominerad till deras tjejplan som i år går till Barcelona. Efter lite luskande kom jag fram till att det är min före detta arbetskamrat som har nominerat mig. Underbara fina Ida! Tusen tack! Det hade varit så fantastiskt roligt och härligt att få åka iväg i fyra dagar. Dock är det ju många som är nominerade och det finns ju självklart inte obegränsat med platser men hoppet är ju det sista som överger en!
 


8 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Jag håller tummarna för dig min vän!
Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Så roligt och hoppas verkligen att det blir DU som får åka med!

Svar: Ja usch det är inget vidare med vakennätter :(
Han sov hela natten till idag tack och lov och det har ju blivit mycket bättre det senaste året så det går nog åt rätt håll hoppas jag.
Kram & fin kväll på dig!

Therese sa...

Men så skoj!!! Håller tummar å tår för din skull, vore så skoj om just du fick åka <3 KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Kikar in och säger tack för "kalaskommentaren".
Har de rngt dig än då? *nyfiken* ;)

KRAM

Jenny sa...

Superkul för dig, kan man göra något för att påverka och hjälpa dig ;)? Kram och lycka till!

Fröken M sa...

Den nomineringen är du så jäkla värd !! Håller tummar och tår för att du får åka !!
( Jag nominerade ju min lillasyster till deras julkalender för några år sedan och hon vann faktiskt nästan 10.000 så chansen finns verkligen !! )
KRAM

Junitjej sa...

Jag håller tummarna för dig!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så roligt! Håller tummarna för dig! :) Kram