onsdag 24 september 2014

Mera betong



Ja det är väl ingen hemlighet att jag gillar betong vid det här laget.
När bordet i gillestugan fick betongplattor på sig blev jag så nöjd med det
och jag fick även en ny betongidé.


Så nu har även skänken i vardagsrummet fått betongplattor ovanpå sig.
Dessa plattor väger ju en hel del så för att inte väggen skulle ge vika ställde vi skänken på mursten för att avlasta väggen.

 
Och jag är supernöjd!
Nu får vi väl se om det blir något mer betongprojekt eller om jag ska nöja mig med detta.
 
 


7 kommentarer:

Life of Johanna sa...

Jätte fint! Och jag gillar verkligen hur ni gjort det med tavlorna! :) Fint

Therese sa...

Wow!!!!! Smart och snyggt, detta vart ju verkligen "du"! Och nu fick jag med inspiration att få in mer betong här hemma... Men får väl isf satsa på uterummet... Lämnar massa kramar till dig <3

Sofia Werlin - Min resa från 120 kilo sa...

Sv: tack så mycket Tina <3

Och vad snyggt det är med betongen!! Jag gillar verkligen det.

Helen.HUSnrNIO sa...

Blev snyggt!
Så läckert med betong :)

TRevlig kväll.
Kram

Jenny sa...

Önskar att jag på något sätt i framtiden kan få de lika snyggt som ni har det. kram

Maria sa...

Snyggt!
Vi har betong på vårt vita skåp på kontoret här hemma.
Fast vi var inte så smarta och använde oss utav betongplattor, nej vi gjöt en lååång platta istället, helt galet tung!!
Nästa gång vi gör något liknande får det bli plattor :)

Trevlig helg vännen.

Kram kram

Maya Lifwergren sa...

Jätte läckert.