torsdag 25 september 2014

Lite nytt och mingel


Den här snygga jackan är hemklickad till Tuva ifrån Kapp Ahl

Elliot kommer bli snygg i den här fina jackan
 

När jag hittade det här påslakanet kunde jag bara inte låta bli att köpa varsitt set till barnen, Du som har sett vår Junior förstår kanske varför!
 
I kväll ska den här trötta och slitna bönan ut på lite mingel med en fin och duktig vän. Att få klä sig lite fint och sminka upp sig och ha roligt i några timmar med världens bästa vän kommer nog lyfta humöret. Det behövs just nu känner jag när hösten har tagit sitt grepp om mig.
 

 


6 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Jättefina jackor! Svårt att köpa något till L nu, hon är väldigt säker på vad hon själv gillar och inte och hon verkar ha växt supermycket så det är svårt med storlek..
Jättefint påslakan! :-)
Hoppas att det blir en trevlig kväll!
Kram

Therese sa...

Åhhhh ha så skoj vännen ikväll <3 Själv ska jag softa i soffan med en kopp te, är värd det efter att ha sprungit en runda nu när jag hämtat barnen. Men först fiskbullsmiddag, vår önskemiddag då pappan är borta ;-) Och sängkläderna är ju klockrena, dessutom snygga! KRAM

Evelina sa...

Vilka fina jackor, speciellt Tuvas, sådan vill jag oxå ha :-)
Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Åh vad härligt det låter! Hoppas ni hade en mysig kväll. Det där behövs det verkligen massor av nu på hösten.

Hoppas ni har en mysig fredag! Kramar

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så fina jackor & påslakanet var ju en kopia av er hund! Hoppas ni får en mysig helg! Kram

Maria sa...

Snygga jackor!!
Mysigt med mingel.

kram kram