måndag 8 september 2014

Ny vecka, nya tag


 
I helgen har jag gått runt hemma och flyttat runt på saker.
Bland annat har de svarta krukorna och lyktorna fått komman in ifrån soldäcket och de hamnade på skänken i vardagsrummet.

 
I Tuvas fönster hamnade budskapstavlor, krukor och ugglor
som jag har haft på andra ställen i huset.
 
Ja då var det dags för en ny vecka igen efter en härlig helg. Bad och tacosmys med finaste vännerna i fredags, buskalas på lördagen och en söndag som bestod av tvätt, städ, gräsklippning och simskola.
 
Igår eftermiddag åkte Glenn iväg till Norge för att jobba. Han kommer hem sent ikväll igen och imorgon åker han iväg till Grästorp för att komma hem igen sent imorgon kväll. Det är mycket resande för honom nu men vi hoppas att det snart ska lugna ner sig lite.
 
Jag önskar dig en fin start på veckan!
 


11 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Så fint ni har det vännen!
Hoppas att du kunnat ha det lite mysigt trots att Glenn är borta.
Kram till dig!

Fröken M sa...

Ni har det så himla fint !
Åhh... detta eviga resande i jobb !
C spenderar minst någon natt borta varje vecka och även om jag och V myser lite extra då så mår vi allra bäst när hela familjen är samlad !
KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Så fint och lite roligt att flytta runt lite. Blir lite nytt av så enkla förändringar :)

Kram & ha en fin kväll.

Tommy sa...

SV: Tack vännen, dina ord värmer alltid så mycket!
Jag hoppas dom blir nöjd,det är alltid nervöst och ovist att veta om brudparet blir nöjd med fotografierna.

Ni har såå fint hemma!
Puss

Carolina sa...

Ni har det så fint där hemma! Hoppas ni får en helt fantastisk vecka! Kram

Sofia Werlin - Min resa från 120 kilo sa...

Sv: ska bli så himla roligt att träffa dig med :). Kram kram

Therese sa...

Men så fint det blev! Jag ska också plocka in saker från altan/uterum och göra höst där, men tiden finns inte just nu, men kanske till helgen. Man är så trött efter en hel dag ute i skogen, blir sängen redan kl 20.00 för mig om jag ska orka upp på morgonen. Hoppas du har det fint <3 KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Mysig helg! Trist att Glenn ska vara borta. Hoppas ni också haft en bra start på veckan! Kram

cecce sa...

Så fint du har det!! Kul när man kan åstadkomma förändring med redan införskaffade medel:-)
Tjusigt!!

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

Kram Cecce

Maria sa...

Ni har det jättefint hemma vännen!
Dessa jobbresor...här går jag och R om varandra just nu. Är inte han borta så är det jag som är iväg.
Just nu är det mycket pusslande för att få ihop dagarna.

kram kram

Tommy sa...

Sv: Kollegorna var nöjda!

Tack vännen. Natten gick bra, jag är inne på min sista natt nu, ledig onsdag men ska jobba en extra natt torsdag :)

Hoppas du sover gott!
Puss